Over Wehkamp

We willen de #1 worden in hoofden en harten van gezinnen in Nederland. Dat is onze visie. Onze missie is om het leven van gezinnen in Nederland mooier én makkelijker te maken. Onze klanten vertellen ons dat geluk niet alleen in grote momenten zit, maar juist in de kleine dingen: een spontaan kussengevecht, een complimentje of een knuffel. Daarom bieden wij klanten elke dag ruimte voor verrassend mooie momenten. Dat is onze purpose. Zo willen wij het verschil maken.

Door gezinnen in Nederland echt goed te begrijpen kunnen we op basis daarvan de beste shopping ervaring bieden, dat is de north-star van Marketing. Een ervaring die het leven van gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maakt. Het gaat niet meer om het kopen van producten alleen, het gaat om shoppen, rondneuzen en de ervaring hieromheen. Offline wordt online, en online is mobiel.

Marketing is verantwoordelijk voor de klant acquisitie en engagement van én met klanten. We geloven dat de ervaring van een klant zijn of haar engagement met ons merk en ons als organisatie drijft. Hoe vaak we iemand terug zien hebben we dus grotendeels zelf in de hand, door de ervaring die we bieden. Loyaliteit is voor ons geen programma. Loyale klanten ontstaan doordat we goed begrijpen hoe we de klantervaring kunnen verbeteren en hier elke dag hard aan werken. De geweldige ontwikkelingen op het gebied van machine learning geven ons ook de mogelijkheid om een volledige persoonlijke ervaring te maken voor onze klanten.

  • Online Marketing

    Wehkamp Online warenhuis
    • Fulltime
    • 12 maanden geleden geplaatst
  • SEO specialist

    Wehkamp Online warenhuis
    • Fulltime
    • 12 maanden geleden geplaatst